CO JE THAMESDOWN? V žilách nám proudí Temže Proč nás mají rádi účetní Když se staví značka, létají milióny. Souhlasíte? Členství v profesních organizacích Pro média Novinky

Nový spot pro Zlatopramen od Thamesdownu

Společnosti Drinks Union hodlá i v letošní sezóně oslovit české pivaře novou kampaní na ústecké pivo Zlatopramen 11°. Jejím základním prvkem bude nový televizní spot, který tentokrát připravila marketingová agentura Thamesdown.

Spot komunikuje novým způsobem hlavní atribut piva Zlatopramen, který zní "O stupeň lepší" a vymezuje tak produkt oproti desítkové konkurenci. Zaměřuje se na zlepšení positioningu značky tím, že vizuální zkratkou představí produktovou diferenciaci.

Kreativní koncepci vytvořila a zrealizovala agentura Thamesdown, která zároveň dodává Drinks Union strategické značkové poradenství, například pro produkty z portfolia KB Likér. Produkčně vše zastřešila společnost Simply Sirena. Natáčení probíhalo v Praze pod vedením francouzského režiséra Michela Meyera, postprodukce se realizovala v jeho domovské produkci Blue Marlyn v Paříži. Spot "O stupeň lepší svět" byl vytvořen ve třech verzích (45", 30" a 20"), které budou postupně nasazeny v průběhu roku 2005.

"Chtěli jsme se celkovým pojetím odlišit od standardních klišé pivních partiček, do kterých upadá zdejší trh. Cílem bylo vytvořit netradičně pojatý příběh, který prezentuje samotné pivo a jeho charakter. Zlatopramen 11° je oproti své přímé konkurenci (desítkám) o stupeň lepší, jeho chuť a plnost se blíží dvanáctkám. Chuťovou výjimečnost potvrdily i organoleptické testy. Proto spot prezentuje Zlatopramen 11° jako o stupeň lepší pivo, které nabízí lepší chuť," říká k tomu Viktor Lelek, ředitel agentury Thamesdown.

  Copyright © 2004 - 2009 Thamesdown CZ
   Thamesdown CZ, a. s., Nad Kazankou 171/42, 171 00, Praha 7 - Troja, tel.: 220 400 870, fax: 266 611 169, e-mail: office@thamesdown.cz